30 Nisan 2010 Cuma

delikanlı nickler

Sana Cinayetimin İpuçLarını Bırakıyorum...Vasiyeti oLmayan öLüLer üLkesinden...



¢нυℓѕυzρєru


ИoO PaИi¢ !!!.....ИoO Hey¢aИ bИ Koycaм sИ sus¢aИ




Ölümü gördüm saklambaç oynuyordu.
Hep o sobeliyordu çocukları dudaklarının kıyısından..!
Ölümü gördüm saçlarımda saklaniyordu..
Hep o tariyordu saçlarını kırmızı bir aynada!!
Ölümü gördüm aciyi gordum nefreti gordum!
Ölümü gördüm ölümü gördüm ölümü gördüm..
Ölümü gördüm kaybolmuş yüzlerinde.
Ölümü gördük tekmelerin gölgesinde..
Ölümü gördük asilmis hain iplerde!
Ölümü gördük lacivert ceketlerde..






bérabér yürüyéLım yaqmurun ısLLatıqı zıfırı karanLık o sokakLarda, bénı hıc bırakma korkuLarLa wé yanLızLıkLa doLu bu pémbé hayaL dünyasında...




SenSiz can ceki$melerim bogusuyor RUHSUZ bedenimle..
Bir iç isyan misali , hükmedemiyor beynim kalbime..
Agir geliyor pompaladigi kan iliklerim..
Hani et tirnaktan ayrilmaz derler ya..
’’YALANNN!!!’’.. tirnaklarimi söktüler bir bir etimden..





Polliannayı qören?

delikanlı nickler  

Kendi mutLu dünYamda muDsuz yaSıOm ben...



- kOyun sayıyorm dURmDn..

-biTmiO hÇ derdim.^^ne karısık bi hayad bu..!



Simşek yiyiip gÖk gürüLtüsü sıÇmaLısın eVLat.


dedemden öslü sösler

Kıslar eskden bi gazoza kanardı şimdi redbul vodqa

CüzDan da para yOqqi evLat uğrasma dede yOrqun...sana Para Mı.? yedişdirCem..






♥ Benim iLgileNmeDikleRim Sizin PeşiNden KoştuklaRınızdır. . Alayına Y.O.L(;


♥ CeHenneM boş. . . BüTün ŞeyTanlaR buRda (;





Sahip Olacaklarımla Değil, Sahip Olduklarımla İlgileniyorum. Bu Yüzden Hiç Kimseyi Aramıyorum !
harbi delikanlı msn yazıları




Öyle bir demki ruhum
Hiç olayım derken meğer hep olmuşum




KorkMa biR daHa geLmeM üstüNe (.




* bnm yo0L werdiqLeirm miLetin iLqi aLanı o0Lm$ wayy anASını satim..




Kimin elindesin , unutuldun mu sende sinsice??
çözüm sende canım zor mu geldi bu sonsuz bilmece??





*taNrı hepiNize birer yüz weRmi$..
ama siz oNu ba$ka yüZLere çeviriy0rsunuZ..

Hiç yorum yok: