22 Nisan 2010 Perşembe

En moda msn nickleri

OLayın özü iki keLimeLik bi söyLeyiş.


` S e n i - S e v i y o r u m ` ♥





kєndimi yitirdim ,


~ SєnsizLiktє !


Yєtєr dön αrtık ~ *









Hangi karanlıkta saklanıyorsan söyle
Aydınlıklarımla geleyim sana
İçinde özlemlerimi son buldurucak
Şarkılarımı getireyim berabimde.
Hazır değilsen söyle yıldızlara
Göz kırpsınlar bana
Onlarda bilirler aşıkların yüreklerini
Yoksa kayarmıydı sevdalılara.
Yada istersen sen gel
Bahar görmeden güldür yüzümü ki
Kuşları kıskanmasın baharın
Rüzgarı ellerinden devşirmesin sevdamızı.

Eğer benden kaçıyorsan yorulursun
Söyle?
Daha ne kadar uzaklaşabilirsin ki benden
Gittiğin yerde değilmiyim zaten..

 moda msn sözleri


Sen sαdece αklımα düşen


bir kelimesin


noktαsı konαn...
En moda msn nickleri

Dinliyorsαm hαlen o şαrkıyı


αcımı tαze tutαbilmek için,


üzerine αlınmα. . ..


Mor bir bulutun gümüşsü parlaklığını parmak uçlarımla ıslatamadığımda farkına vardıklarım:
Ve ağzımı kesip kanatan sözcüklerimin boğuntusu
sana söylenememiş olmalarından değil söylenmemiş olmalarından.
Son gölgende uzuyorum belki de ..
çekiliyorum.
..
~ Mor Bir Hüzün Kapladı Yüreğimi Bu Gece ~


…Sen ya da ben…
Günlerin yağmurunda Tam da “Biz” olmuşken…
Sevmek en güzel suçsa Yaşamadık mı…
Şimdi haykırıyorum güneşe doğru “Hala seni seviyorum”
Dünyaya çarparak yankılanıyorken sesim Harfler kara sözcüklere hazırlanıyor yar
Suskun dilinle yorma kendini
Ayak izlerinin ardında
…Tek kelime “ölüm”…



Her vedanın ardında bir bekleyeni vardır kimsenin bilmediği...
Ve her gözyaşının altında bir dua kimsenin duymadığı...
Çevir gökyüzüne başını...Bakma arkana!
Daha sert basa basa daha güçlü!
Anlat bu kara şehrin yollarına ak adımlarınla!
Gitmek yenilmek değil kazanmak da!
Gitmek gitmektir işte...
Hepsi bu.








Hani olur ya!
Düş yorgunu bir martı gelir de hatırlatırsa beni
“Ziyan ömürler kucağında Kendine has ölümler büyüten Bir deli çocuktu” dersin…

Hadi git şimdi

Git ki gözlerine “ayrılık” değmesin…

Hiç yorum yok: