18 Nisan 2010 Pazar

Özlem nickleri

Sana bana karşı ihanetini hatırlatacak şiir ve sözler hediye ediyorum okudukça o bana kalleşlik ettiğin günleri hatırlayasın diye.
Ne zaman bir yaz yağmuruna denk gelsem sadece aklıma gelen sen olursun.Ansızın arkanı dönüp gidişin gelir.Her bir damla sel olur ardından.Tüm o damlalar damla damla sen olur.

Sen akşamın o kızıllığında batan güneşim,sen yağmur sonrası gökkuşağım,sen karın bembeyaz yaptığı o ormanların içindeki yeşilden güzel gözlüm.Sen her şeyimsin.
Özlem nickleri
Yaşadığım her an yanımda olsan da seni özlemeye itiyor beni.Özlediğim,özleyeceğim,özlemimsin.
Şu hayatta senin için göz yaşı döküyorum yıllardır senin için değer sevgilim,aşkım,her şeyim beni bıraktığın gün soldum bir ağaç gibi döküldü yapraklarım. qaMSé^^ tarafından paylaşılmıştır.Nickler.org

**” Nєяdєи вιLєcєкѕιи αşк ìLє кανяυLмαуı
Чαимαуα cєѕαяєтιи мι ναя ѕєиìи? ”

korkuLarımın kırßacınDa yeniDen Can ßuLdum…..

Seni öLene Dek Seveceqim ” Bo$ Laf!! ‘ ßen Seni Sevdikce öLmeyeceğim !

**”ßén séni séviyorum ama “Larına kar$ıLık,
ama ßén séni séviyorum”Larım vardı
gittikcé dévrikLé$ti
SiLdim héßsini

Hiç yorum yok: