26 Nisan 2010 Pazartesi

yeni msn nickleri

serseri bi kayboldumu onu kimse bulamaz, şimdi anlıyorsunya,
şehirlerin asi kızı hiç kimse serseri gibi sevipte aşık olamaz.

Dünya kadar derdim olsun senin gibi yarim olsun. kavuşmaya zaman
yoksa öbür dünya bizim olsun.para şöhret elin olsun.

tatlı dilin benim olsun.sensiz geçen yüzyıl değil.seninle gecen
bir gün benim olsun aşkım.

Biz kimleriz diye sorma, biz hayata bosvermislerdeniz. Bize
hayat nedir diye sorma, biz hayat deryasinda yüzenlerdeniz.
yeni msn nickleri
Bizi arama lüks meyhanelerde ,biz dost sarabı icenlerdeniz.Bize
dost, arkadas nedir diye sorma, biz onlar için ölüme
gidenlerdeniz..

SEVGİME İHANET EDEN SEVGİLİYİ KURŞUNA DİZERKEN TİTRERSE ELİM
O TİTREYEN ELLERİMİ KESMESSEM NAMERDİM!!!.

Bir gün sen de beni ararsın.Bir hasret seni yakar, deli bir
özlem sarar ağlarsın: Geri dönmek istersin, eski bir şarkı yakar
birden,
yeni msn yazıları
gözlerin dolar ağlarsın elimde değil unutmak seni, kaçsamda
kovalar anılar beni boş hayallere sarılır gibi kolaymı unutmak
biranda seni.

Hiç yorum yok: