28 Nisan 2010 Çarşamba

bilinmeyen msn nickleri

...bu sefer oyunun kurallarini kendim belirliyorum ben degil hayat benim istedigim kurallar icerisinde oynayacak...




Bu Kesin ...Zaten inancımısz Olmasa war oLmanın anLamı anLamsızLıktan Baska Bir AnLama GeLirmiydi?




siLdikLeRim waRdıR ßiR De onLaR yanLı$LaRm we pi$manLıkLaRmdıR adLaRı anıLmaz hatıRLaRı soRuLmaZz saDece pi$manLıkLaRmdıR..!!




αşк уσк σℓмυş αятıк ѕєνgι ιѕуαηℓαя∂α мυтℓυℓυк υzαкℓαя∂α кαℓıякєη нαιηℓιк νє αуяıℓıкℓαя öη ρℓαη∂α..




Ben ''SeN SeN'' die bittim oğLum ! Hadi UnuT UNuTaBiLirSeN..!Ben Seni Yudum Yudum İçtm oğLum,Hadi oL Eskisi Gibi oLabiLirsen !!


İnan!
.Ama yaLnızca biLdiqin qerçekLere.
Güven!
.Ama yaLnızca içinde baqLadıkLarına.
Sev!
.Ama yaLnızca hak edenLeri.
PayLaş!
.Ama yaLnızca deqerini biLenLerLe.
ÇaLış!
.Ama yaLnızca doqruluk yoLunda.
Yaşa!
.Ama sakın öLümü akLından çıkarma.

вαzєη кα∂єяι вєℓιяℓєя уαzı уα∂α тυяα..



inSan oğLu nankÖrdüR değer weRmez kimseye .,bende inSan^m sonuçta fasLasıNı bekLeme .!





Yüreğimin kısır israfları içinde sessizlik boyunca haykıran soğuk rüzgarda donuyorum!!!!!!!!!



Kötü bir alışkanlıktım
Sinsice kanında dolaştım
Şimdi sana sahip oldum bak

Benden kurtulmak istersin
Umutsuz her kaçışında
[ İlacın için dönersin yine * bana *]






Oyunun adı aşk,kan ve gül
Sen katilsin bense maktül
Çek hançerini son kez öp ve beni öldür..*




gєçιşтιямє gєçмєѕ göz ∂ışα ∂єğιℓ ιçє вαкαη∂ıя
bilinmeyen msn nickleri 

kendimi tanıtmak isterdim ama...MÜKEMMEL'in tanımı olmaz ki !


kaLßine zorLa öqreTemessin yaßancı *2 keLime [ ! ]



ßa$ka renk mi du$Lemi$ kaLßin, kırmızı odaSında ??



sizler özel yada eşiolmayan kartaneleri deilsiniz sizler sadece çürüyen organik maddelerden ibaretsiniz!




SéssizLiqiMiN aRdıNda yaTaN $iZ0fRéNik MmuTluLuquMa kapıLıp qiDéRkéN aqiR ßaSaN kaRamsarLıqıMıN içiNdé ß0quLuy0rum...



Acı çékSéMdé aLı$aCaqıM TuZa MüpTéLaDıR
YaRaLaRıMm...

bilinmeyen msn sözleri
~Aşk için kurduğum "düşlerin" yerini.. Kocaman "yanılgılar" almış !.



ÇÜRÜq wisne



=>İsyan çünkü duvarları insan yarattı doğadanmı korktu ki kendini betonla kapattı!..


Ne oldum deme Ne olcamda deme.. Ne oluyo laan ! de.... .) huhzuhauah.. xD


deĞilim sizin giBi oLmamda !
gökdelenlerdeN tüKürücem SuratınıZaa (alayına)


Yerinde kaL desemde dur desemde beklemez zamaaN yollar ayrılırmıı bir nefeslik tadım warken...
nefret gözlerimde sözlerimdee durmuo faslaaa tamam anladım yarınımı weremem aslaaa sonuna kadaar yoLunaa kadar alırr götürürr yanlızlıık bana ne kadar yakınsan o kadr uzaksın aRtıkk bana ne kadarr yakındın ama
UZAK DUR ARTIIIK



Boşuna bu aşk şarkıLarı
YaLan, bu kadar aşk adına
YazıLan şiirLer,
YaLan aşkLar
YaLan hayatLar
YaLandan yaşamaya mahkûm oLmuşuz
Suçumuz sahte kişiLikLerimiz !

Hiç yorum yok: