26 Nisan 2010 Pazartesi

yaşam nickleri

Düğünlerde yanına gelip seni dürterek "sıra sana geldi" diyen yaşlılardan sıkıldıysan sende aynısını cenazelerde onlara yap...



Ruhları tarafından terkedilmiş kalpsiz insancıklar..



Öyle sıkı sarılmışlar ki kalpleri kırılmış. Kırıklar ruhlarına batmış..



iNSAN DOĞAR VE ÖLÜR.
YAŞAM DEDİĞİNİZ ŞEY ÖLÜM SÜRECEDİR





meLeqLEr ağLamaya mecBurdur seviLmeye Laik oLdukLarı gibi..




tahta tékérLékLérLé cését taşıorLar,
CésétLérin bazıLarı yaşıorLar…
césétLér bi daa öLmckLér,
CésétLér qérié dönmicékLér!..

ŞékérLî ЧâLânLârImIz VârdI Єn Çøk ßîrbîrîmîzé SőyLéméyi Sévérdîk
RøL YâpmâyI Sévérdîk Hîς 0yuncâqImIz Чøktu.
.. Sén ßénimLé 0ynârdIn,ßén GőzyâşLârImLâ ..

Gülme blackçiye satanist olursun.
Metalci metalcinin arşivine muhtaçtır.
Bin grup bilsen de bir grup bilene sor
Metalin olmadığı yerde rocka abdurrahman çelebi derler.
Metalci metalciye baka baka kararır
Her metalcinin bir kafa sallayışı vardır.
Rocker den korkan metalcinin çocuğu olamaz
yaşam nickleri
8'd£n Sonra, 9'q£LS£d£, 10'Suz ßırakma K£ndini..


Yine Dert,Tasa,Keder Herşey ßeni ßuLur Hayatın AnLamı ßumudur..!!


YaLnız Yaqmur Yagdığında Séwiyorum ßu Şehrin InsanLarını..
Herkésin Yüzü Gözü IsLaq ßaşLarı Egik..
ßenim H£p oLdugum GiBi..




Yürüdüğümüz yoLLardan geçtim fark; yaLnızLık.. Şimdi tek başıma odamdaym, soğuk we karanLık..!



aşık msn nickleri
Oyun bitti mi sanıyorsun ? Ben daha yeni başlıyorum..




..кєѕкє ѕöz¢ügü уєяιηє, вιя ∂αнαкι ѕєƒєяє ∂ємєуι ∂єηє...




! Beni bırakma... Artık gücüm yok ayrılıklara..




! Adımların Küçük Ama Dünyam Gibisin, Beni Benle Ötelere Götüren Sensin!




! Seni sevmesi kolay ayrı kalmak zor, unut demesi kolay gelde bana sor..




! Kapıları kaparım dokunanı yakarım, bende aşkın cesareti var..


Son bakışın kaldı bende, Son öpüşün tadı bende, Allahını seversen dön, Tüm zevklerim kaldı sende!




Bitmez bu aşk bitmez bu aşk, Bitirmeye kullar yetmez, Silemezsin gidemezsin, Terketmeye yollar yetmez




ніς віЯ аşк карıdaи ςıкмаІаЯІа вітміγоЯ...

Hiç yorum yok: