9 Eylül 2010 Perşembe

biçare msn nickleri

Attığımız her adım senkronize ..(:

Sayfalarca yazdım sizi.
Sonra buruşturup attım hepinizi.

Ne sahibim ol ne de benim...

uykusuz geCeyLe a$Ka daL tam oRtasında uyuyakaL..

ACı SOn .... !

iLksin..!
smdiLik soN..
hiC bi suRéT "sen" oLamaz..
asLa yerini kimsé aLamazz..!(L)

bnLen poLemie qirme
poLemikLerim senii

Cehenneme Giden Yolda Yürümek KoLaydır..!

ßen ßir GElindim Hayallermi Çaldılar...

İsmini saYıkLasam gEri qeLirMsn ?¿?

qüNahLarımı ta$ıyanın adı hAmaL deqiLdi , meLekti.( ? )

beyniniZz qbi sizde küçüksünZz O_o

fırlamayımm i$tee ne varrr xD



Yalanlarınıza Kanan Küçük Kız Yo.Ok Artık rap

diLek tutmadan kaydı bütn yıLdızLar xS
   en yeni nickler
Ummadıklarım adam olurken...
Adam dediklerim insan bile olamamış.!


deTayımDaySan ayrıcaLıĞı keŞFéT değiLsen itaat éT.

HayaDımdan qidenLer.
Bir daha qeRi qéLméi hayaL eDmein..
Hayatıma Yeni Girenler!
qiDmeyi düşünürseniz hiç bekLemeyin..
KaLıp tanımaksa amacınız duruB dinLeyin.
BaşkaLarından deqiL..!
beni benden biLin..

Hadi topLa yüzünü prenses
ÜzüLme katLa hüznünü
KaLdır çekmecene bir yerLere sakLa
Daha ömrünü tüketecek
Nice yaraLarın oLacak 

biçare msn nickleri
KabukLarı düşecek
Yeniden kanayacak

Kimseye kizmiyorum artik
Suçlu aramaktan vazgeçtim
Kimseye cevabi olmayan sorularsormuyorum
Biraz kirginim ama olsun daha güçlüyüm artik
Galiba büyüyorum!
Sabahlari gülerek uyanmiyorum ama
Hiç olmazsa aglamiyorumda
İstemiyorum artik çok fazla sey bilmek
Yasamak dedigin böyle bisey demek...!
öyLesine yaşıyorumm...


gezinen bir göLgedir hayat, gariban bir aktör
sahnede bir iLeri bir geri saatini doLdurur
ve sonra duyulmaz oLur sesi, bir masaLdır
gürLltücü bir saLağın manyak  anLattığı
ki yoktur hiç bir anLamı...
çaresiz msn sözleri
Düşlerimi görün öyleyse
Sevdiğinizi benim gibi sevin
Gülün hep güldüklerime
Sıkıysa ölün bakalım,
Her gün öldüklerime...

● °'Chekinqen.° ●

'ßir Kez 0Lsn qüldür yüzümü...Choq'mu sey istiorm Sadece sew ßeni(LL)

†.ρuηκяeas.†

мίsssίĿзйсě

(Kim)Sé(n)sizimmm.

Hiç yorum yok: