19 Eylül 2010 Pazar

okul nickleri

dağlarca,denizlerce uzaktaki sevgili...
biLir misin..? Özlerim seni.
sesini duymamış,yüzüNü görmemiş olsam da,
Bir kere tenine dokunamasamda,
Özlerim,merak ederim seni...
Patakla ruhumun karamsar çocuklarını.. Al elinden şekerli elmalarını..

Beni unut aLLahın askına cıkma karsıma canın ugruna...

Ben seni sevmekLe hata mı ettim değermi biLmedimde beni ziyan ettim...

Kör gibiyim aydıLıgın tam ortasında biLe... Sendin en büyük günahım biLe biLe göz göre göre..

AğLama arkamdan yasın tutmaz istemem göz yasını..

Bu son demistin ya yaLanın batsın niye .? gitmem demistin ya bu gidis söyLe niye ? ...

Seni ben eLLerin oLasın diyemi .? Sahte askLara göz süzesin diemi .? canımdan can koparasın diyemi sevdim..?!

Hersey kabuL günahın boynuma yeterki ugrama kaLbimin atısına .!!..

Dert bir yandan sevda bir yandan derman yetmezmis biLmedim...

Ne Zaman Eskior Sevgiler?

Ödenen Bedellerin Acısı Geçince mi?
  2011 nickleri
Boğazımda düğümlenen
Sana söylenmesi gereken cümleleri yuttum...
Benim kelimelerim seninkinden daha ağır.../…
Hazmedemezsin inan...!

Kacmak istiyorum buraLardan beni hic kimsenin tanımadıgı sahte güLüsLerin oLmadığı imkansız yerLere kacmak..

Kendimi yormadım kimseye soramadım dermanım kaLmadı sevenim hic oLmadı...

Sigaramın dumanı sen atesi ben oLayım aLbeni buraLardan yaLnız senLe kaLayım..

Denedim oLmadı hevesim kaLmadı Aradım bir care bir ümit kaLmadı..
msn okul başlama sözleri
DüsLerim baska seyLer ağLarım Hic bıkmadan giderim cok uzakLara ardıma hic bakmadan..

gitsem nereye kadar .?. kaLsam neye yarar .?.

Dur .!! geri döndür beni sende öLüm oLsan götür benide...

İctiğim saraptı hayaLin yakar bir sigara biterim dumanında yitip giderim..
İcime seni cekerim..

Bir eL tutmak istersin ya bazen yada birine sarıLmak iste tam böyLe bir anda öyLe bir donarki kaLbin cehennem bile cözemez o buzLarı..

Heryer karardı korkma sarıL bana dünya yaLan ama bosver eLimi tut..

AğLamakLıyım fayda varmı ki ?.. AtesLerdeyim Care varmı ki ?..

yaLanLı dünya kahpe deiLmisin beni benden eden sen deiLmisin ?..

sevmiyor gönüL ondan zaLimi sevmiyor buna sende daiLsin..

AyrıLık aşk gibidir derdin zamanını bekLemez...

Son bir kez seninim desen,gözLerin yaLan söyLese...

Zaman durdu gökyüzünden yıLdırımLar düşerken içimdeki yağmur dindi yoruLdum bekLemekten...

Bedenim donuk, eLLerim soğuk AyrıLık var yine yaLnızım...

SigaRam sensiz bitmiyoR...

Ne kadaR istesemde gözLerimdeki reSmin gitmiyor...

saLağa yatışLarım kayBetme korkumdan değiL; karşımdakinin pişmanlık yaLan söyLeme kapasitesine oLan merakımdandır...
okul nickleri
sancim diner eLbet zamanLa ...

kahroLdum üzüLme diye...

Sensizlik çok zor geLir tutamam kendimi bu dünya yıkıLır üstüme...

Yüreğimin kıyısına vurdu kocaman bir daLga...

bakma yüzüme agLarım diye dönmem...dönmem geRiye..sevdam bitti..yitti senLe...sevgin bitti...yitti..

güLüşLer yaLan aRtık...

Hani söz veRmiştik biRbiRimize sen beni ben seni buLacaktım...

NoLur teRk etme yaLnızLık çok aCı...
Mesela gözlerini merak ederim,
İri mi Siyah mı Koyu kahve mi Ela mı diye...
biLemiyorum ki...
ben seni bilmez,
Sen beni bilmezken;
Yüreğimdeki bu ateş niye..?


"Sen dönmeden uyumam bu gece"
ßen Sende hep yeniktim

mutLu oLmadımki hiç kaLbe girdin bi anda

uçaRken akLı beyni yoktu diLLeRinde şekilli eLweda

qözLerin ağLasın beni

iftiRaLarın tebessümünde göLge sanma kendini

ßiR meLek yaRat kanatLarında gezdiğin

yazLaRım kış umutLarım küL oLdu

Sen sen oL. her zmn kndin oL.

resti koydu bana hayad.

qözLer içinde koR yaLnızLık gerçekten zoR

tahminLerim hayaLden ibaRet oLsa geRek.


Linkleri Sadece Kayitli Uyelerimiz Gorebilir. Uye Olmak Icin Tiklayiniz...

yaRınım oLmasada kaçmak istiyoRum.

uzdıRabım dağLar boyu

Hiç yorum yok: