4 Eylül 2010 Cumartesi

Renkli şekilli nickler

Çek hançerini son kez öp ve beni öldür..*

kaLßine zorLa öqreTemessin yaßancı *2 keLime [ ! ]

né oLDum deme ne oLCamDa déMe . . ne oLuyo naaNn Dé.) ehuhueh xD

no paniC, no heyCan, béN koyCam séN susCan xD

Kendi mutLu dünYamda muDsuz yaSıOm ben...

Benim iLgileNmeDikleRim Sizin PeşiNden KoştuklaRınızdır. . Alayına Y.O.L xD

CeHenneM boş. . . BüTün ŞeyTanlaR buRda x)

kimiN eLinDéSin, unuTuLdun mu seNDé sinSiCé,
çöZüm senDé cNm
zoR mu qéLDi bu sonsuZ biLmeCé ?

*taNrı hepiNize birer yüz weRmi$..
ama siz oNu ba$ka yüZLere çeviriy0rsunuZ.

ÇizGiLere BaSmaDan YürüYen inSanLarDAnım.

İtLe köpekLe uğraşıcak vaktim olsaydı
veteriner olur
inSan qißi qöRünen haywanLarı
tedavı ederd*m..


tanrı DeiLim ama taPanLar war.
  sorma sözleri
cahiL DeiLim ama sewmeyi biLmeyişLerim war.
meGaLoMan DeiLim ama sevgili BÜYÜLEYİCİ bi béN vaR..

- aRTiSt mi??.
DeiLim ama ''muhte$em oLMAK'' kanımda war...^^

hapSσLмuş haγaLLєяiм
  sevda nickleri
iηaтςı düzєηLєяiм
haLвuкi вєη кiмiм ηєγiм
кaвuL єdєяiм γaηLız кaLdıγSaм
γa γaηLız кaLdığıмı SaηdıγSaм
вσмвσş вiя düzєηdєγiм
qizLєηмiş SєωєηLєяiм
haLвuкi вєη γiηє вєηiм

Sewilirken Uyuyordun!
Şimdi SEN Sew , Böl Uykunu..!

sNa hersmnkinden çoq ihtiacım war..!

Yarim sen yokken ben herqün incitiLdim.
Binbir parça binbir hayaL içinde eziLdim..



Küçük bir çocuğun şekerde bulduğu mutluluk gibi.
0na sarıldığımda bulduğum huzur gibi.
Heyecan gibi.. aşk gibi..

Bugün Burda Cumartesi
Ben senin SaçLarını
SuçLar bakışLarını
Geveze SusuşLaRını biLe ÖzLedim ^^ ..
Renkli şekilli nickler
bİr anLIk mutLuLuğum sİzİ çok mu korkulu üzdü?

baBam deDi ki - doĞmaSayDın keŞké, benDé dedim ki dĞdum uLanSs işTé xD

Hayat ya$ıcaam şeyleri sana kıyak geçiorm yaz,çiz,oyna..
Hiç bi bok istemedim istemiorm..



Şimdi artq tek başımayım...
Hiç değiLse hakkını veriyorum yaLnızLığın..
iki kişilik kocaman bir boşLuktansa sensizLiqi* ve yalnızLığı tercih ediyorum
Emin oL şimdi dahada mutLuyum..(!)


KraLiçenin Yanında Kral Olmak VarKen ..
******nun Yanında Pezevenq Oldun
Ama Bo$hVer.!
Layiikk olduun yerii buldnn Puhaa..

Düşlerim başka şeyler
Ağlarım hiç bıkmadan
Giderim çok uzaklara
Ardıma hiç bakmadan

clean family girl.
temiz aile kızı.

geL aşk geL...


Anlat onlara peri masalının kötü bittiğini

Sinirle topladım tüm eşyalarını.!
Ne olur almaya gelme.
Bırak izlerin kalsın bende.

öLdürmeyen acı güçLendirir.ßeni güçLendiricek her$eye warım.

ßeni üZen her deTaydan unuTarak KurTuluyorum


kmse anLamaz ßiliorumm canımı yaqsada hayat qüLüorumm:/


GeL ßaK ßiR eLimde göKyüzü vaR haLa
ÖteKinde kayıp giden yıLdızLar..
KorkuLarda ßenim umutLaRda
*Beni ßıRaKma...*

Hiç yorum yok: